Školení E-mailový marketing a MailChimp od Medio Interactive pohledem laika

Medio Interactive před nedávnem pustilo úplně nové školení zaměřené na e-mailový marketing a Mailchimp. Školení cílí vyloženě na nováčky, takže jsem na na něj vyslal svoji slečnu.

Na jejím blogu o bydlení TAMARKI jsem vytvořil newsletter v módu autopilot, ale v dalším rozvoji chci, aby se ručně tvořenými newslettery mohla zabývat sama. Následující řádky jsou její vlastní recenze.

Dvojitá mateřská dovolená mi skončila, já jsem začala nedávno psát blog a pokouším se prokousat všemi nástrahami, které čekají na každého začínajícího živnostníka. K práci na volné noze patří i ovládnutí alespoň základních znalostí marketingu, bez kterého se neobejde nikdo, kdo chce prodávat.

Ačkoliv žiji s mužem, který se živí jedním z odvětví marketingu, naznal, že je čas, abych se sama naučila ovládat své newslettery. Tvrdil, že nejlepší způsob, jak mě to naučit za jeden den, je poslat mě na školení Romana Lelka. Tak jsem se vydala do Prahy.

Školicí středisko EDU2000 je bezvadně pěšky dostupné ze stanice metra Vyšehrad. Můj počáteční stres z toho, že budu jediným naprostým amatérem co do práce s e-mailovým marketingovým nástrojem MailChimp, ze mě ale opadl hned v prvních minutách školení.

I přesto, že jsem byla z šesti účastníků školení jediná, kdo se marketingem neživí, byla první teoretická část školení srozumitelná i pro mne. Roman je člověk velmi příjemného vystupování. Se svými bohatými zkušenostmi z e-mailingu například pro giganta jako je eBay, oplývá zápalem pro toto téma. Sympatický byl i jeho zájem o to, co každý nás konkrétně dělá, pro koho a jak hluboké jsou naše znalosti MailChimpu. Na základě toho, co se o nás dozvěděl, pokusil se pak co nejvíce přizpůsobit našim jednotlivým očekáváním.

Dopolední teoretická část se týkala celkové strategie, práva, získávání kontaktů, automatizace a tvorby hodnotného e-mailového obsahu.  Navázal příklady „správných a nesprávných“ newsletterů.

Po dobrém obědě startovala praktická část. Tady už se i odborná část účastníků školení dozvěděla spoustu nových informací. Roman nás naučil od nastavení účtu, sdílení přístupů, přes kopírování kontaktů až po pokročilé vytváření kampaní. Naučila jsem se, jak si sama obsluhovat vlastní rozesílku e-mailů, jak si mohu přímo v MailChimpu vytvořit obsah mého newsletteru v českém jazyce.

Roman dostával i spoustu dotazů, na které vždy dokázal reagovat. Mé dotazy byly banálnějšího charakteru, ale nenabyla jsem dojmu, že by se nad tím někdo pozastavoval.

Takže jestli spadáte do kategorie marketingových amatérů a máte jako malý živnostník chuť dát světu vědět o tom, že děláte něco, co vás baví, jen nevíte jak, pak se určitě vydejte na toto školení. Najdete si v něm, co potřebujete a budete se divit, jak je práce s užitečným pomocníkem MailChimp relativně jednoduchá.

👉 Nástroje, které byste měli letos zkusit

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *