Todoist nově umí blokovat čas na úkoly v kalendáři

Todoist je můj středobod pro všechny systémy projektového řízení, které musím kvůli klientům používat. Díky Pleexy mi synchronizuje úkoly z Trella, Asany i Basecampu. Dobu, kterou má úkol zabrat, jsem si ale musel udržet v paměti a přizpůsobit tomu i počet úkolů na den. Až do teď.

Todoist se totiž v placených tarifech naučil přidat do připojeného kalendáře i dobu, kterou si na úkol vyčleníte.

Nově tedy stačí k zadání úkolu napsat „for“ a časový úsek v podobě hodin nebo minut a aplikace v připojeném kalendáři udělá časový blok.

V praxi?

Audit nových odkazů on Monday at 10 for 2h

V kalendáři se vytvoří událost na následující pondělí od desíti do dvou hodin. Jednoduché, funkční. Ostatně jako celý Todoist.

Neznáte Todoist?

Je to digitální nástroj na správu úkolů a projektů. Jeho klíčové vlastnosti a schopnosti zahrnují:

  1. Organizace úkolů: Přidávejte, upravujte a mazání úkolů na jednom místě.
  2. Prioritizace: Označujte úkoly podle důležitosti pomocí barevných štítků.
  3. Termíny a připomínky: Nastavujte deadliny a dostávejte upozornění na blížící se úkoly.
  4. Projekty: Seskupujte úkoly do projektů pro lepší přehled.
  5. Různé zobrazení: Kanban, seznamy.
  6. Spolupráce: Sdílejte projekty a delegujte úkoly ostatním členům týmu.
  7. Opakované úkoly: Nastavujte opakující se úkoly pro pravidelné aktivity.
  8. Karma: Sledujte svůj pokrok a motivujte se pomocí bodů a úrovní.
  9. Integrace: Propojte Todoist s dalšími aplikacemi a službami, jako jsou email, kalendář nebo třeba Slack.
  10. Přístup z různých zařízení: Todoist je dostupný na webovém prohlížeči, mobilních telefonech, tabletech.

Todoist vyniká hlavně jednoduchém a intuitivní rozhraní, které vám pomáhá lépe se zorganizovat, sledovat své denní úkoly a dosahovat svých cílů.

👉 Nástroje, které byste měli letos zkusit

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *